Bra natt

Nyss: dundertabbe på kneget. Men vad ska man säga? Slipper ju träffa cheferna i alla fall!

Något som känns viktigare än jobb är ju såklart fylla, och där e man ju tyvärr lite lost inför helgen, har bara ritat ett stort dimmoln mellan onsdag och söndag förmiddag så alla praktiska detaljer får ni andra gärna upplysa mig om.
Exempel på praktisk detalj som behöver lösas är sprit/öl som måste inhandlas inom 15 timmar.
Räknar med er andra grabbar att lösa det, jag måste styra upp försäsongen 2026... Nya telefonen (livsfarlig med mobilkamera) är avstängd känns det som!

Oroväckande att PTPE inte lagt upp taxinotan här än, vågar man träffa killen ikväll utan att bli robbad på pensionen?
Den som lever får se...

Lördagen börjar kännas tung... Känns som att man gått upp några årsklasser på senaste när man även börjat få bakisångest dagen efter... Hur kontrar man bort det efter en tvådagars? Eller ännu värre en långhelg? Får bli en taktisk fråga för helgen.

Kolla bara på mitt inlägg, jag börjar ju bli färsk... för ett år sen hade man ju styrt upp en långhelg med polsk öl och svartsprit, nuförtiden sitter man här som en gubbe och oroar sig för pengar och framtid. Skärpning på mig och in i dimman...

/grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0