Bra lördag!

Måsta tacka alla för uppvaktningen och alla fina presenter som jag fick igår. Det kunde knappast bli mycket bättre...
En present som vi fick inviga direkt igår var barsetet som jag fick av grabbarna, vi började blanda veckans drink direkt och den var mycket lyckad efter alla sågningar som var innan prövningen... Drinken får en klar 4 av 5 möjliga där citronen tar över mycket av smaken, därför gick det väldigt lätt att komma in i dimman.

Det blev en väldigt lyckad dag, där vi började med lite biljard och öl. Jag och grodan knäckte Don juan och ptpe i biljard med 5-2 i matcher, Dom är nog mycket "nere" idag :P
Sen blev de mat vid kinamuren där vi öste på bbq sås för det är ju gott, men med stor förvåning när vi började äta så slog det lågor i munnen, det var HUR starkt som helst så Don juan hämta ny mat medans vi andra kämpade på, det var ju trots allt gott fast en aning starkt... Blev dessutom lite dessert och någon öl till. (ölen smakade gammal strumpa tyvär där, ej att föredra)
När vi sedan hade mätta magar så for vi hem till mig och fortsatte med förfesten, där körde vi på ännu hårdare och vi hade jävligt kul! Blev sedan Portugal-Sverige på tv men matchen var ingen höjdare.

Det blev planerat att vi skulle åka med pendeln som gick vid 12 tiden, men det blev minst sagt stressigt... Jag och ptpe sprang allt vad vi orkade och hann precis med. Det var två st till som hann med där det slutade med blodspill under "löpningen". Grodan färdades med en person på ryggen där han i sista kurvan vurpar, han glömde bort att rullgrus kan vara lite farligt att springa på om man är inne i dimman, speciellt när man bär på någon :P haha!
Dock så var det vi fyra som hann med medans resten av folket fick vänta en halvtimme på nästa tåg (klantigt)


Kvällen slutade på Royal Garden och där körde vi på till stängning, men av vår besvikelse så följde inte krogen dom gamla tiderna så dom stängde en timme tidigare än vanligt eftersom det blev sommartid under natten. Sjukt dåligt!

Trängas med alla jävlar för att få ut sin jacka... Nej, Royal Garden åker på minuspoäng för det där...

Men jag tycker att min födelsedag blev riktigt lyckad med ALLA ni som var med igår. Tack!

/Matty


Kommentarer
Postat av: grodan

tack själv! bra dag!

2009-03-29 @ 20:21:35
Postat av: P.T.P.E

Tack själv gubben!

2009-03-30 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0