03.30

Ibland måste man inse när det är dags att ge upp, som nu till exempel. I min värld är det otillåtet att tillbringa mer än en timme i sängen i vaket tillstånd, sexuella aktiviteter undantaget. Därför kändes det rätt kört nu när man legat o försökt slagga i två timmar med det enda resultatet att man fått mörkerseende som en uggla. Dags att ge upp.

För att sammanfatta gårdagen lite grann så blev det en rätt bra dag där man fick en del grejer uppstyrda, och som en liten bonus åkte även syrran på en blåsning. Bara rakt av sådär, en skön kapning rakt över fotknölarna, sweet.
På kvällen träffades det med Don Juan och PTPE och efter lite trixande kunde vi få tag på en boll som inte är helt olik de Mitre-bollar som kördes i Premier League under 90-talet. Ser således bra ut inför eventuell sommar.
PTPE gjorde en PTPE och var tvungen att kila iväg hem för "maten var klar nu" som det brukar heta ;). Blev en jävligt soft kväll med Don Juan där många minnen avhandlades och nytt skvaller uppdagades.

**************************

Alltid intressant det här, med människor som tror sig vara förmer än andra. Ödmjukhet är väl inget ord som kännetecknar Festkommiténs medlemmar men man måste väl ändå säga att vi har rätt bra självdistans och har jävligt kul både på vår egen och andras bekostnad.
Andra människor väljer att inte ha kul alls och skojas det på egen bekostnad så är man dum i huvet och omogen.
Själv vet jag inte vilken inställning som är bäst, men jag vet vilken som ger en mest utav livet och det är inte det sistnämnda. Huruvida det gör en omogen eller ej... tja det lämnar vi åt historikerna att berätta!

Och när vi ändå är inne på ett ämne som varken rör fotboll eller fylla måste vi givetvis se till att belysa detta område lite mer. Tro det eller ej, men det rör sig mer i våra skallar än fotboll, sex och fylla. Självklart kommer jag dock inte skriva mer om dessa områden ur personlig synvinkel, utan låter en vacker kvinna sjunga lite för oss.
Kvinnan kallar sig för Sade, och är en modern kulturskatt. Som Michael Bolton, fast bra och kvinna.

Sade - By your side


En intressant vinkel: Sade uttalas som "Jade", engelskt ord för sliten. Så känner man sig ju ibland.


/Grodan

Kommentarer
Postat av: kreczchinskiy

det bästa jag någonsin läst! jag har dig att tacka för allt utom mina könssjukdomar!

2009-03-25 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0