tunnsått!

Jag tror ingen i festkommitén röstade i euvalet och det är bra för då kan vi skylla på andra när allt går åt helvete hahaha


idag kände jag mig lite risig + att det var dags för det nygamla jobbet så jag körde i mig lite extra medicin idag och även lite när jag kom hem eftersom jag behöver sova bra nu! men då kände jag mig mer halvväck och ögonen hängde inte riktigt med, så jag tänkte !what the fuck" om jag ändå redan är lite borta då¨kan jag lika gärna supa lite! så nu ska jag ta ett par kalla o kanske sätta mig själv nere på bläckan o ragga nån ful brud man vet aldrig vad som lurar bakom hörnet när det e dimma.

tror ni t.ex. jack the ripper hade varit lika framgångsrik om han inte bott i den dimmigaste staden i europa? NOPE för det var hans styrka, han fäörsvann mystiskt och enkelt.

pass på

/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0