R-H-O-D-O-S!

Bloggandet från oss i FK på senare tid har varit under all kritik. Personligen har jobb och många övernattningar i Skrapan (där det för övrigt går att bo) gjort att min aktivitet här på Sveriges ledande blogg om fotboll och fylla varit oerhört låg. Bättring på det efter Rhodos.



Det går bra nu. Livet flyter på jävligt bra måste jag säga och för att toppa det så bjöds det på en hel del godheter när jag jobbade i veckan. Fyra flickor tokraggade på mig medan jag jobbade och när de åkte attraktionen "Vilda musen" på Gröna Lund så tyckte tjejerna att det var en bra idé att krydda till min tillvaro genom att tillägna en bild åt mig. I bildögonblicket drog de upp sina överdelar och flashade sina bh:ar.



Igår gjorde PTPE comeback på fyllescenen och det gjordes självklart med stil i sann FK anda. Helt obemärkta tog vi oss alltså in på ett random flak och öste på rätt grovt i kylan. Kylan gjorde dock att jag själv tog det lite lugnare. Mycket röj från Kribbas sida och visst finns det FK-potential där. Däcken hemma lite senare visade dock motsatsen. Det dracks på rätt ordentligt från våran sida, vilket utlöste en viss panik i våra egna led. Min egen kissblåsa höll på att sprängas och med tanke på att tankarna spreds till Tycho Brahe så fanns det inget annat alternativ än att pissa direkt från flaket mitt på Sergels torg! Rock n' roll! Givetvis ville PTPE vara snäppet värre och när vi sedan hade en riktig kisspaus vid Kungsan drog han in i en blå bajamaja och körde tvåan!

Det räckte inte för PTPE utan han var tvungen att visa hela världen vad de har gått miste om i och med hans långa uppehåll från supandet genom att ta ut 4000 kr ur bankomaten. Vilken schtekare.





Nu är det packning som gäller. Imorgon går Rhodos-resan av stapeln och det kommer bjuda på en hel del godheter vill jag lova! Eftersom att Festkommittén har som policy att inte blogga inne i dimman så kommer det inte uppdateras något under Rhodosveckan i och med den konstanta dimman som kommer att äga rum.

Vi bor på ett fyrstjärnigt hotell med all inclusive. Kan urarta rätt grovt? Snart. Krossa danskjävlarna!

/DON JUAN

Kommentarer
Postat av: Klara från igår

Tack för en trevlig kväll grabbar :)



PUSS Igen!

2009-06-06 @ 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0