Blood stained memories

Att skriva dagbok skulle vara en bra idé för oss i Festkommitén då det ger oss en möjlighet att komma ihåg vad som händer. Dock kraftig moment 22-situation pga att vi för det mesta är för fulla för att skriva ner nåt.

Idag hittade jag däremot något som verkar tyda på att någon av oss kan skriva även på fyllan. På första uppslaget i den superba boken "Kost och Idrott" står nämligen nedkluddrat:

"har ni haft sex med någon riktigt jävla vig"
och därefter
"xxxxxxx var ändå ganska vig"

Namnet är alltså censurerat enligt de regler om vett och etikett som vi trots allt har här. Och givetvis har jag INGEN aning om:

1. När detta skrevs ned
2. I vilken situation någon ställde den frågan
3. Varför i helvete man skriver ned fråga+svar i en bok om kost och idrott.



För att hylla denna upptäckt lanserar jag nu en tävling!
Förutsättningarna lyder:
DEN FÖRSTA som gissar rätt skribent (alltså vem som skrivit ner detta) får EN ÖL på krogen.
DEN FÖRSTA som gissar rätt citerad person (alltså vem som hade sex med den viga) får EN ÖL på krogen.

Som ni kanske förstått handlar det om personer i FK.

Alla kan delta, förutom jag mihihihi


/Grodan

Kommentarer
Postat av: Don Juan

Kan det ha varit du i Grekland? Minns att du hade den med dig. :)

2009-06-22 @ 19:37:36
Postat av: Matty

haha, jag vet att jag har frågat de där nån gång och att ptpe svarade men vet inte om de skrevs ner :P

2009-06-22 @ 20:09:13
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: grodan

fyfan grabbar! är det era slutgiltiga svar?



2009-06-22 @ 22:17:32
Postat av: Matty

grodan skrev upp det och ptpe svarade :P mitt slutgiltiga svar :)

2009-06-22 @ 22:42:00
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Don Juan

Jag står fats vid att det var du, Grodan, som skrev ner det och så kör jag på att det handlar om mig :D

2009-06-24 @ 14:26:38
Postat av: P.T.P.E

Asså vafan grabbar! Ni är ju helt slut i huvet!



Svaret var: xxxxxxxx var ändå ganska VIT



Det vill säga att DJ missuppfattade frågan lite

2009-07-01 @ 12:41:39
Postat av: grodan

fyfan jag skriver ju verkligen som en flöddrad inuit om det där stämmer hahahaha

2009-07-04 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0