Skööönt

Flytten ut till huddinge börjar närma sig med stormsteg nu! Det är snart klart med all jävla renovering som ska göras!
Nu är det bara för resten av packet att invänta min flytt! Hade passat på att njuta nu den här veckan när jag är borta!



Blir ingen fylla med FK i helgen för min del tyvärr då jag ska bege mig till göteborg med syrran!
Kan bli laddat! Sista dagen på jobbet imorrn!
Blir mina första lediga dagar sen en månad tillbaka!



Real har också fortsatt med sin värvningscirkus! Dom värvade Arbeloa, som förövrigt spelade för madridklubben så sent som 2006, från Liverpool. Håll era smutsiga labbar borta från legendariska Liverpool!
Hur som helst vore det kul om Emiliano Insua fick lite mer speltid nu! Grabben har ju sjuk potential!
Passa på att värva David Silva nu också en gång för alla! Hur sjukt vore inte det mittfältet:

Silva------------Gerrard--------------Kuyt

------Xabi Alonso----Mascherano------

(Med en springande Torres på topp)

Det vore nåt det! mmm luktar ligaguld!



/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: Don Juan

är jag helt efterbliven, men har silva gått till pool?

2009-07-30 @ 01:28:21
Postat av: Tompa C

Xabi snart i real, alberto aquilani in! Killen skjuter som en galning..

2009-07-31 @ 09:32:03
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-07-31 @ 23:49:25
Postat av: Anonym

jag var med i din tävling men då kissade jag på mig själv :(

2009-08-01 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0