When I feel ugly I just look at you

Här kommer lite diffusa tankar.

Kärlek är svårt att definiera. För svårt. Därför bör man inte ödsla tid på det och istället bara leva. I nuet. Min tes stärks av det faktum att mitt undermedvetna och mina känslor alltmer låter sig påverkas av mitt Charlie-inre. Frågan är inte om det är sunt eller ej - för det är det - utan om fler känner på samma sätt?

Att vara på samma intellektuella nivå är a-o och är man inte det så finns det fler birds där ute. Är man dessutom en i FK så är alla birds ett mål (över 7 i poängskalan dvs, möjligtvis 6or på fyllan). Jag kan för tillfället t.o.m gå så långt så att jag anser att klyschan "skönheten sitter på insidan" faktist stämmer. Frågan är inte längre om det är gay att säga så eller att enbart fula människor hävdar att så är det utan om fler känner på samma sätt?



Mode är inget vi skriver om. Vår blogg är inte som alla andra, skit. Däremot kan temat inte undvikas då givetvis samtliga i Festkommittén är högt modemedvetna och metrosexuella till olika grader. Personligen har jag äntligen tagit det stora steget och hivat tubsockorna som ersätts av fina tunna bomullsstrumpor. Hade jag varit lika rik som Beckham så hade vi varit av samma rang.


Idag spenderades det en hel del pengar på olika plagg för att komplettera sommargarderoben. Köpte även två par skor och kan stolt meddela att jag är ägare av åtta (8!) par skor och då har jag INTE räknat in mina tre fotbollsskor, flip flopen, löpardojorna eller mina inneskor avsedda för idrott. Det blir alltså 15 par skor.



Igår var det måndag och för att fira den nya veckan och att man fortfarande befinner sig vid liv var en mindre fylla oerhört passande.

Nu ser vi dock fram emot helgen där en fylla modell större väntar. FK är fortfarande splittrade då Matty befinner sig bokstavligen på landet och PTPE sliter på jobbet.

Här hemma har alltså jag och Grodan kört på rätt grovt och vi är inne i ett riktigt stim där vi radat upp bra fyllor och trevliga utekvällar. Det går bra nu.

Det enda som krävs nu är att slipa på våra två vinnar-repliker:
1. Vill du ligga?
2. Håll käften.



Här följer lite kryptisk fakta.

De som är från Göteborg åker alltid hem med sorg. Eller? Kanske inte alla. För övrigt så är Kenny Pavey kung.

Jag har dessutom blivit kär (så som enbart jag och Grodan kan bli), hon heter Lindsay Price. Lite lik en tjej jag dejta för ett par år sedan.



Kameramannen klockan 01.00 på Mariatorget måste vara skapligt nöjd. Skönt med dokumentation.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0