nu sticker jag

Så blev det som det blev ändå, utgång i onsdags med FK som under samma kväll fick ett nytillskott. Resten håller vi på tills vederbörande presenterat sig.
Blev såklart Baba som enligt DJ inte var på topp men då bör man beakta att vi var inne extremt tidigt (innan elva) vilket såklart gör sitt. Enligt mig höll det hög standard förutom då att cirka 75% av de sexuellt aktiva Baba-besökarna har klamydia. Men det är Baba och så ska det helt enkelt vara.
Blev tyvärr ingen grövre dimma den onsdagen och Grodan och Don Juan gled hem kring halv två-snåret. Riktigt färskt speciellt av Don Juan som inte började jobba förrän sent nästa dag. Men alla har sina svackor och efter varje svacka kommer ett uppsving.

Dagen efter kommer man till jobbet och det första man ser är en påse dansk öl (någon här som känner till det?). Självklart knäcker man en jävel och sedan gick dagen som på räls.



Bara att konstatera, man har överlevt ytterligare en vecka och även om man inte blivit särskilt mycket klokare eller mer erfaren så har det i alla fall växt mer hår kring de genitala delar vilket inom kort ska åtgärdas.
Efter det bär det först av till Helenes Krog, för att hämta mitt kontokort jag glömde där i onsdags, och sedan vidare ut mot snubbängen för övernattning inför morgondagens utresa till mallorca.
Där ska jag rehaba och guppa i vattnet och möjligtvis även be folk att hålla käften på olika språk, dock mest danska.

Detta innebär givetvis avstängd mobil samt inget bloggande från min sida under denna vecka. Dessutom väntas massarbetslöshet då systembolaget konkar nån gång kring nästa fredag utan mitt stöd. Inga tårar där dock. Sedan de tog bort affligem från sitt sortiment har jag velat skenavrätta varenda jävel på systemet, och sedan säga att jag bara skämtade och sen avrätta dom på riktigt. Fyfan.

Nu; GPSa med mobilen och fundera på kring vad jag glömt packa.

/Grodan

Kommentarer
Postat av: Matty

haha, ni drog ju fan innan 1 :P jag och ptpe fick styra upp resten av kvällen själva fan :P haha väldigt lågt :)



Det är min öl men ta den du :D det är du värd ;)

Ha det riktigt nice utomlands också!!!

2009-07-24 @ 22:17:51
Postat av: lia

"Där ska jag rehaba och guppa i vattnet och möjligtvis även be folk att hålla käften på olika språk, dock mest danska."



hahaha! jag ska kanske till sthlm i mitten av augusti (beroende på hur mkt jag super på gotland i början av augusti) och bo hos classe, då ska vi bärsa och snacka dansk hela tiden okej grodan? :)

2009-07-31 @ 17:53:45
URL: http://gbgsfinest.blogg.se/
Postat av: grodan

det låter dejerligt!

2009-08-02 @ 10:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0