Nästan perfekt

Snabb summering utav gårdagen: Först bastade vi samtidigt som vi drack öl, åt schysst käk, drack mer öl, satte oss på ett söderhak och drack ännu mer öl, drog in på Metro, dansade till 90-tals musik och avslutningsvis drog vi förhoppningsvis hem med varsin brud.

Fick uppskattningsvis i mig tre timmars sömn för att vid nio gå upp och jobba. Nu blir det skönhetssömn för att orka med den femte dagen (utav elva) i rad jag jobbar. Imorgon smiter jag, om allt går som det ska, iväg på AIK-GAIS. Hetsa lite. Jag håller mitt löfte om att inte prata om bajen, men det vore förbannat roligt om de tappar poäng borta mot ÖIS.



Nu: Klockan är 00.06 vilket innebär att det tekniskt sätt är en ny vecka. Vad har vi då att se fram emot denna vecka förutom morgondagens fotboll? Mer Allsvenskan. Zlatan presenteras som ny spelare för Barcelona. Lady GagaGröna Lund på söndag?



Jag skulle vilja påstå att denna låt beskriver hur mitt liv är för tillfället.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Maado

Suck. Så mycket roligt trodde jag ändå att jag skulle få att jag nu kunde njuta av lite råttförluster men inte ens det kan livet bjuda på..

;)

2009-07-27 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0