vansinnigt flyt

Efter den sedvanliga julhandlingen med Don Juan väntade en två timmar marknadsundersökning om hur folk i vår ålder såg på det svenska försvaret. Deltagandet belönades visserligen med 400 spänn i presentkort, men det vred sig verkligen i magen när jag såg de andra deltagarna. Fullständiga jävla retards hela bunten och vetskapen om att jag skulle sitta och gnata med de där idioterna i två timmar fick mig fan att må fysiskt illa. När det var dags bad dock en fager kvinna att få prata med mig, vilket jag givetvis inte tackade nej till. Då visade det sig att de hade tagit in en för mycket, och erbjöd mig nu att få presentkorten och gå utan att vara med på undersökningen.
Var såklart tvungen att kolla efter nålstick i armen ifall det skulle vara ett horse-rus, men när så inte var fallet tog jag presentkorten och kutade ut och hjulade fram och tillbaka på wollar yxkullsgatan ett tag. Sedan tog jag bussen till slussen (standard), där trean stod och väntade på mig med perfekt timing. Slutligen stod även hissen och väntade på mig när jag klev in genom porten vilket fick bägaren att rinna över och gav mig en mental orgasm.

Kycklinggryta med kokosmjölk, röd chili och ris på det.

Bara 12 timmar till man kommer hem från jobbet.



För övrigt blev man överkörd på systemet av Don Juan som drog upp den feta studentplånboken och drog in ett gäng öl, bland annat Hog Heaven vilket gör att det troligtvis kommer ske ett nattligt inbrott i norra sverige i dagarna.


/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0