Som socker

Då var milen avklarad. Jävlar vad tungt det var. Ganska frustrerande att halva distansen inte hade några lyktor längs vägen.

Tiden då? Jo den var inget att skämmas över med tanke på omständigheterna.

***

Tror jag är kär igen, på riktigt.



Zooey.

***

Helgens spanska matcher har varit rätt galna. Tror att domaren i matchen mellan Zaragoza-Athletic delade ut minst åtta varningar. Atlético-Villarreal var som väntat en uppvisning på uselt inget försvarsspel.

Pepe sa hej då till säsongen och även om man inte ska vara glad över när någon spelare skadar sig så är han om någon den som förtjänar det. Hade det inte varit skillnad på folk och folk hade den killen fortfarande suttit inne. Alla madridistas rycker nog bara på axlarna och väntar på att pappa Florentino ska öppna plånboken i januari. Chillerill alltså.

***

Ganska så intensiv dag imorgon. Föreläsning, för att sedan skriva klart ett PM och sedan bege mig och träna innan jag fixar lite grejer på stan och förbereder mig mentalt för det som komma skall: S-E-M-E-S-T-E-R!

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa

2009-12-14 @ 00:10:24
Postat av: Tompa

Zooey?

Jobbigt det där med semester ;)

2009-12-14 @ 00:11:22
Postat av: grodan

Z e söt men mer söt än sexig vilket gör att hon tappar lite. lite för snäll på något sätt...



För övrigt hoppas jag att pepe aldrig blir lika bra när han kommer tillbaka o att han går till en obskyr championship-klubb efter nästa sommar.

2009-12-14 @ 00:53:29
Postat av: don juan

jag tycker hon är fin som hon är :)

2009-12-14 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0