Snöig julafton

Enbart tre dagar kvar nu till välbehövlig semester. Helgen har hittills varit tung, men ändock är den inte slut och helgen kommer således nå klimax med att jag, ganska sliten, springer milen imorgon bara för skojs skull. Idag har jag varit igång sen klockan 10.30 med tunga lyft för den kommande flytten back to the city, men fick min belöning på kvällen i form av julmiddag, öl och julklappar.

Ganska så imponerande att jag orkade ta mig upp i och med att jag kom hem 04.30 med ett enormt konstant tjut i huvudet. Men det är inget att oroa sig över, man ska snarare vara nöjd eftersom att tjut=röj. Och vilket jävla röj det var igår. Jag började med första ölen strax innan fem innan alla droppade in hos Grodans uppiffade lägenhet på Södermalm. Nästa destination var Grodan Sergel för att ge stället ett nytt försök. Betydligt mindre köer denna gång och eftersom att min gamla vän DJ Samvice stod för musiken var man bara tvungen att ta sig dit. Riktigt skön kväll spenderad på dansgolvet.

Nu blir det välförtjänt sömn för att ladda för morgondagens lopp.

Förresten. Fan vad jag kommer garva om ni inte får snö den 24 december.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: A

fan vad jag kommer garva om du FRYSER på julafton! haha kommer inte hända va..

2009-12-13 @ 15:03:56
Postat av: don juan

Då skippar jag bara shortsen och sätter på mig ett par jeans. Ganska lugnt faktiskt. :)

2009-12-13 @ 23:27:28
Postat av: T

2009-12-14 @ 00:12:40
Postat av: Tompa

Hah! Råka igen trycka :P



Vad är det som får dig att tro att vi får snö för första gången på doppardan den här sidan millenieskiftet?

Du kan börja garva redan nu.. ;)



Nja vet inte om fascinationen för Grodan Sergel nånsin komr infinna sig.

2009-12-14 @ 00:15:39
Postat av: don juan

haha nej men det var mer så att jag fick det på min "julafton" så vore kul om ni inte fick :)

2009-12-14 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0