Snart så

Nio dagar kvar till friheten. Las Palmas stränder väntar om vädret är med mig. Annat att se fram emot är några grova fyllor med diverse kusiner, Las Palmas-Celta Vigo, nyår och mys med min spanska hetsiga släkt.

Annars då? Min julafton äger rum den 12 december. Har inte köpt en enda julklapp ännu. Ångest.

***

Körde en snabb inventering i min telefonlista och fann en hel del av intresse:

- Tessan trapphus
- Sex stycken olika konstellationer av Katharina
- Fem Emelies
- Sju Daniel
- Minst fem stycken ofullständiga namn (dimma?)
- Kalle-drägg
- Söt Sandra, Söt Hanna, Söt Issa osv

Summa summarum, har alla samma namn i Sverige? Jag måste dessutom se till att köra lite sms-roulette, kan bli rätt intressant. Får testa i helgen helt enkelt.

/Don Juan


Kommentarer
Postat av: Grodan

haha du har ju fan inte rensat mobilen sedan bojan djordic fortfarande räknades som en talang!

2009-12-07 @ 16:57:49
Postat av: don juan

pff det dementerar jag direkt!

2009-12-07 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0