Helt ärligt

Inatt drömde jag att det var sommar. Slutet av maj närmare bestämt, och jag fick verkligen en känsla av att NU JÄVLAR, nu är det fan inte förenat med livsfara att vista sig utomhus en längre tid!
Känslan försvann väldigt snabbt när jag vaknade, kollade ut genom fönstret, och verkligen SÅG hur jävla kallt det var ute. Och då menar jag inte på någon termometer, utan det där blågråa daskiga som uppstår när det är riktigt jävla kallt och fuktigt. Fyfan bara att hålla ut 6 månader till nu.

Börjar bli dags för ett bankrån och en längre vistelse utomlands på det.



Det vankas en gratis spikmatta, Folksam betalar, och det kommer bli knas. Tror jag kommer ligga på den ett antal timmar om dagen nu när man är mellan jobben. Gick sämre med sysselsättningen igår. Klantade mig och drog till gymmet på dagen vilket resulterade i en sanslös ryggsträckning på kvällens träningspass. Bara att inse att man inte är så ung längre, kroppen måste få vila.

I övrigt är det bara att konstatera att det är väldigt få saker som slår att gå fram till någon nybörjare på gymet och fråga hur mycket de har kvar. i 9 fall av 10 blir svaret "Jag är redan klar här" vilket alltid ger en blandad känsla av tillfredsställelse och dåligt samvete. Men jag menar för i helvete! Ha disciplin både för dig själv och inför andra, man får se det som att man lär dom en läxa.

Dock är man själv loser när man står och stretchar och det kommer en vig jävel och slår knut på sig själv medan man själv står där med en böjlighet som en trädstam. Läxa där med.

 



Under punkten "saker att se fram emot" kan vi skriva in en skön middag hos matty med en rejäl bit kött, kanske lite skön bakpotatis och en grekisk sallad på det. Att dricka till kan mycket väl bli en Torpedo eller två om man hinner knipa åt sig.


/Grodan

Kommentarer
Postat av: A

saker att se fram emot: jensens böfhuuuus

2009-12-02 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0