Fyllebowling 2009

Skrev i ett inlägg innan jag åkte att jag skulle garva om ni INTE fick någon snö på julafton. Det ni fått uthärda nu gör det hela vansinnigt komiskt.

***

Las Palmas
är nog världens bästa stad. Varmt året runt. Taxi för 30kr när man ska hem på natten. Lovely.

***

Ikväll är det alltså dags för Fyllebowling 2009. Så här såg min inbjudan ut, lite kaxigt skriven av "Kvibbe numero dos".

"Mina herrar, en tradition (som ingen av er tagit del av) går av stapeln på Gran Canaria, Las Palmas i köpcentrumet El Muelle. Den har utspelats 5-6 gånger och jag är med liten marginal regerande mästare. Fyllebowling är så enkelt som det låter. Man spelar 3 serier och räknar ihop totalen, man dricker minst 3 iskalla Tropical för 1.5 Euro/styck varje serie, totalt 9 kalla alltså.

I år möter ni mig, kungen av sporten, någon gång mellan den 22 och 27 december 2009. Vi syns där, glöm inte bowlingskjorta! Obligatoriskt!!

/ Big Lebowski"






***

Igår delades FIFA World Payer ut där varje nation plus dess lagkapten får tre röster. Finns en hel del intressanta röstningar. Drogba röstade tex på Samuel Eto'o som världens bäste.


/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0