Fekke

Trodde på en riggad lottning när de satte in "El Buitre" tillika Real-legendar för att plocka bollar, men misstankarna försvann direkt när Barca fick det i dagsläget sämsta laget. Spanien känns som den stora vinnaren medan italienarna och engelsmännen får det svårt.

Sett till dagsläget tycker jag att samtliga gruppettor borde ta sig vidare. Möjligtvis att Bayern tar Fiorentina. Och kanske att Lyon slår Real och att Porto chockar Arsenal. Många verkar tro på CSKA som tar sig an Sevilla pga den ryska vintern och att andalusierna är ett ganska så tamt bortalag. Klarar Jesus Navas att åka till Ryssland? Jag ser dock Sevilla som en riktigt utmanare till titeln och det bara ska gå vidare. Tänk på att ryssarna har sin försäsong då.

Annars är det ganska så intressant att det alltid blir "sentimentala" möten. Det är egentligen inte värsta grejen och går alltid att hitta, men kul när det händer stora profiler. José tillbaka på Stamford Bridge, Beckham återvänder till Manchster och Benzema mot sin gamla klubb.

Efter en skön stund på stranden blir det att ladda för spanjackfekke. Får se till att supa mig ordentligt full om jag ska orka med att se på alla Xavi-frisyrer och folks totala brist på klädsmak.



/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0