Vääänta lite

Idag hade vi den i särklass mest patetiska föreläsningen. Vad hände med den röda tråden? Vår lärare är som när Robert Perlskog kommenterar fotbollsmatcher och börjar prata om tigrar som rymmer från Zoo mitt under en VM-match. Annars är han en ganska så intressant (och då menar jag speciell) lärare vars favorituttryck är "jag vet inte".

De tveklöst mest komiska tillfällena med mannen i fråga var på ett kvantitativt seminarium med dator när en polare frågade hur han skulle göra när något inte funkade och han svarade:

"Testa stänga av datorn....neeej vänta, glöm inte att spara innan".

Sen när det var min tur att ställa en fråga som var ganska grundläggande för att få bra betyg så fick jag följande svar:

"Ehm...lite svårt för mig att veta, måste liksom sitta och pilla med programmet själv."

***

Någon som har något bra förslag till helgens kommande sms-roulette?

***

Diskussionen om Zlatan har eskalerat en aning. Nu nobbar han de kommande landskamperna. Jag förstår synpunkten att han har ett tufft spelschema i Barca och vill lägga kraft på det, men att nobba landslaget när det behövs som mest nu i uppbyggnadsfasen anser jag är förkastlig.

Enligt mig är Zlatan i landslaget högt överskattad. Visst killen har gjort ett par magiska baljor och tar på sig minst två gubbar, men har han någonsin gjort någon hel bra match? Vad gjorde han mot Albanien? Så fruktansvärt nonchalant.

Kommer det bli som i hockeyn att de stora skiter i småmatcherna och kör på i de riktiga mästerskapen?

Jag säger skit i Zlatan.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Grodan

HAHA VÄÄÄnta lite! Tveklöst det bästa! Eller när din farmor(?) satt och pratade med mig och PTPE på spanska medan vi satt som frågetecken och inte fattade ett skit hahahaha

2009-12-07 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0