Winter

Tillbaka från charter-svennebanan-placet-numero-uno. Efter en natt med tusentals spanjorer på en gatufest utan varken grisar, tjurar eller tomater och en natt i "hålet" på Kasbah vid Playa del Ingles var jag helt färdig. Skönt med en dag på stranden idag för återhämtning.

Frågan är om Bruno har återhämtat sig? Högt oklart...

Pluspoäng till mig som klarade mig undan från att bli huggen med kniv.

Större plus till Bruno som hann med sitt flyg trots bortamatch.

Nya äventyr väntar under morgondagen. Herregud, nyår är fortfarande kvar....


Kasbahn

***

Lite färg har man hunnit få. Klart godkänt. Annars kan jag alltid skylla på att jag har liknande gener som Iniesta?

***

Slog både Bruno och kusin Kviborg på poker. Vann 48 euro. Känns dock som om de smet undan där.

***

Riktigt soft.





/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0