Sicken hylla

Slutseminarie. Säkert 15 grupper som skulle framföra sina kommunikationsplaner á 15 min per grupp plus opponering. Det blev en hel del sittande. Jävla osis att man inte tog med laptopen så kunde man lirat FM, men lätt att vara efterklok. Jag och fredde fick istället roa oss med att kolla på en utav lärarna som hade stora problem med att hålla ögonen öppna. Men jävlar vad fokuserad snubben blev sen när en smal tjej med stora bröst kliver fram och ska hålla sin presentation.

***

Snart är det dags att tacka Sverige för mig. Den 16 december beger jag mig till varmare breddgrader. Det är alltså Las Palmas som gäller för att se hur det står till med far min. Men oroa er inte, jag kommer fortfarande uppdatera bloggen med hur pass varmt och skönt det är där nere och hur många kalla cervezas jag druckit på stranden.

Problematiken ligger i att jag måste köpa julklappar till familjen innan den 12 december då jag ska fira jul, men jag är helt övertygad om att jag och Grodan drar en grov julhandel i nästa vecka och fixar några helt omotiverade klappar på bara några timmar.

***

Barcelona lottades mot Sevilla i la Copa del Rey. Två tunga men framförallt roliga möten väntar alltså. Frågan är om inte Sevilla tar det där.

Messi fick Ballon d'Or, men det var ingen direkt nyhet. Däremot helt otroligt att Helena Jonsson fick bragdguldet, suck. Kanske har något att göra med jämställdheten?

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: A

så inte okej att lämna svedala och dra till kanarieöarna, så inte okej

2009-12-01 @ 18:28:33
Postat av: Grodan

Känns som att du laddar en extra resväska med en Grodan i?

2009-12-01 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0