Bastardo

Finner det ganska så intressant att varje gång man kliver in i en brudbutik så blir man tillfrågad om man behöver hjälp med något. Tyder det på att brudbutikerna har anställda som är mer service minded eller kan det bero på att man ser helt jävla lost ut? Förmodligen så stöter de bara på oss, lite sådär oskyldigt, men även där ligger vi i lä.

Nu är alla köp gjorda, ganska så befriande att vara klar med denna hysteriska julhandel. Inte undra på att 50 % av alla köp folk gör under julen är impulsköp. Hur många sådana köp jag och Grodan gör är något att berätta för barnbarnen.

***

Inglorious Bastardos sågs igår, helvete vad bra.

***

Fick mitt andra inlägg raderat på en artikelkommentar på en av Aftonbladets artiklar. Surt för det var ganska så roligt.

***

Har kallat in en extra bevakningsstyrka som skall patrullera mitt hem tills jag lämnar landet i nästa vecka. För inte fan vill jag att Grodan ska komma hit med sin långa näsa och sno min FINöl. Utklassade han ganska så hårt, vilket medförde att även hon i kassan vart mäkta imponerad.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0