vvv

blablabla håll käften jag var på kräftis med mr V och blev skitfull sen hamnade jag på nån jävla nattklubb där en snubbe som gymmar på frysen var vakt. blev ännu mer full och sen ville jag köpa svartöl men blev endast erbjuden oslaget tjack. funderade en sväng men sa sedan håll käften och nu ligger jag här o myser med min katt eller något. så håll käften håll käften era jävla idiotdrägg fan vad jag hatar 99% av alla människor fejsa det era jävla hordrägg blablabla seså lägg er nu ni förtjänar inte att vara uppe.

skulle faktiskt inte gråta en droppe om jättemånga dog om det inte vore folk jag brydde mig om. däremot skulle det logistiska problemet bekymra mig. hur fraktar man bort 1 miljard döda kroppar? fyfan ut i havet säger jag bara. och håll käften. jag älskar min katt.

/GrodAN

Kommentarer
Postat av: Tompa C

Fyllering har man sett, fyllebloggande e tydligen senaste :D

2009-08-28 @ 08:01:52
Postat av: don juan

han är jävligt bra på att stava rätt iaf!

2009-08-28 @ 09:35:59
Postat av: grodan

jävlar vad full jag ska bli ikväll grabbar

2009-08-28 @ 15:45:05
Postat av: Tompa C

Du är alltid full, men ikväll ska bli jävligt kul!

2009-08-29 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0