Cold feet

Helgens två utgångar kom inte alls upp i den kalibern vi är vana att prestera på! Nästa vecka blir det nya tag. Lördagen inleds med enbart tre timmars arbete, en snabb bira följt av omgångens viktigaste match, AIK-Kalmar. Efter det kan det bli en repris på förra veckans stökiga fasoner, fast med stort S.

 
Två FK-representanter i klimax. Snygga, taggade och fulla.



Vad är grejen med att skriva korta och koncisa blogginlägg och sedan lägga upp en bild och en dum fråga som är så äckligt retoriskt så det är fan löjligt? Skiten bör ju ha något form av innehåll och budskap.



Ikväll blir det återhämtning från helgens fyllor modell mindre. En schysst middag, lite mjörre och en match på det (Bilbao-Barca).

När vi ändå är inne på fotboll. Varför är ALLA svenska målvakter så usla med fötterna? Jag hoppas Tompa C skriver en redogörelse snart. Vår så kallade landslagsmålvakt passade på att skämma ut sig TOTALT i dagens match mot Ajax.



Fötter och fotboll hör man ju bara på namnet att det hör ihop. Att ta emot en passning och slå bort en boll är fundamentalt. Varför i helvete klarar ingen svensk av det?

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Maado

Don Juan, vad FAN har du gjort med håret!? :O

Jag hoppas och ber till gudarna att du inte övertalar TC till något liknande för då börjar jag fan grina.

2009-08-16 @ 19:56:49
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Don Juan

Det som är så bra med hår (kanske inte på alla ställen) är att det växer ut igen. :)



Tro mig, jag har försökt men han är en envis jävel =)

2009-08-16 @ 20:13:08
Postat av: Maado

Skaffa en epilator så slipper du det problemet (för de ställen det behövs)



Hah! Jag kanske fick honom att inse tillslut att det är bra att ha lite hår åtminstone. Man vill väl ha lite att slita i ;)

2009-08-16 @ 21:14:55
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Tompa C

Haha ingen som har power anymore! Snart ere samma som Don J!

2009-08-17 @ 08:19:52
Postat av: Tompa C

Men vart e resten av bilder till dokumentation om bastu/spybar-dan? ;)

2009-08-17 @ 08:23:11
Postat av: Anonym

Haha vart så få och värdelösa bilder som togs. Från spyan togs det inget alls. Jag var en otroligt dålig fotograf :)

2009-08-17 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0