Helg!

Nu är det fan helg igen! Sjukt nice!
Ser fram emot en rejäl praktfylla med FK på lördag! Det kommer börjas med en skön bastu med ölprovning hemma hos Tompa C! Hur det fortsätter därifrån får vi se. Det enda vi vet är att det kan spåra lite med spyan senare på kvällen...





I tisdags var vi och ladda upp inför helgen med lite skön minigolf! Som väntat vann våra golfare Matty och Tompa.
Tompa blev en tung etta med 49 slag tätt följd av Matty på 54.
Sist kom såklart grodan och jag! Vår putteknik är väl kanske inte den bästa tyvärr. Personligen föredrar jag att putta som en hockeyspelare, varför vet jag inte när jag inte ens har stått i en rink. Bra som fan går det iallafall!
Grodan har nog den märkligaste tekniken jag sett.
För det första la han upp bollen på skruven som håller fast plattan, och inte i hålen som är till för att bollen ska ligga still.
Efter några försök att få fast bollen insåg han vilken scen han ställde till med.. fick ju skämmas för grabben!
Han håller klubban precis som man ska göra, men ställer sig på fel sida om bollen... trots det gick det helt okej för honom. Fram till hål 18...

Inför hål 18 har jag 71 slag och grodan har 66.
Med enkel matematik betyder det att jag måste slå i bolljäveln på 1 slag och grodan på 7 för att jag ska slippa betala en varsin bärs till de övriga deltagarna.
Säker som man är stänkte man in bollen på ett slag och satte genast en sjuk press på den överpresterande grodan!
Hur som helst pallade han inte trycket och lyckades inte få i bollen i hål!

Så poängstälnningen blev följande:

1. Tompa - 49
2. Matty - 54
3. P.T.P.E - 72
4. grodan - 73
5. Don Juan -----

Eftersom Don Juan prioriterade jobbet istället så är han nu utsedd till FKs sämsta minigolfare tills dess att han har bevisat annat!



In i dimman! Ladda galet! Puss!

/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: grodan

fyfan har skippat gymmet denna vecka o kört hårt på minigolfen istället! fick tips av gubb-proffset o har nu köpt komplett bangolf-set med 10 olika bollar och två olika klubbor! två tusen spänn men det var det värt!

2009-08-07 @ 16:35:19
Postat av: adina

vad tycker du om lady gaga? har du sett henne utan smink? då är hon INTE snygg! tyck till i mitt senaste inlägg (;

2009-08-07 @ 17:40:51
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: YAIYA

spyan e det bra ?

2009-08-07 @ 18:07:41
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: nora

ok kika gärna in på min blogg http://norlinn.blogg.se/

2009-08-07 @ 19:06:00
URL: http://norlinn.blogg.se/
Postat av: Jennica Björk

allt bra? :)

2009-08-07 @ 21:03:39
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0