Just dance

Man stöter på en hel del underliga människor.

Häromdagen på jobbet kom det fram en grabb som var runt 15-16. Han ställer sig framför mig, tar upp plånkan och överväger om han ska spela på den enheten jag opererade på.

Grabben: Nee jag har spelat bort för mycket pengar redan. (Varpå han visar mig vinsterna han vunnit.)

Grabben: Synd att man inte har någon flickvän. (Jag rör fortfarande inte en min.)

Grabben: Vart dumpad häromdagen...hon tyckte att jag spelade för mycket datorspel. (Här var det svårt att hålla sig för skratt)

Det visade sig att killen spelade wow och hellre satt framför datorn istället för att vara med bruden. Med facit i hand så ångrade han det. Fick även en fem minuters lång redogörelse på hur hans gubbe i spelet blivit så bra som den blivit. Samtidigt som jag drev med honom rätt så hårt.



I skrivande stund kan jag passa på att tillägga att Lady Gaga har en riktigt schyst rumpa och är oerhört porrig på scen!

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0