mjao

Givetvis vann CLB den viktiga matchen mot serieledande Claymore i tisdags.

Under avdelningen mindre goda nyheter kan jag rapportera att jag just nu avnjuter ett par uttänjda knäligament efter att ha fallit jävligt konstigt efter en nickduell (som givetvis vanns).
Blir någon månad rehab på den vilket givetvis är mycket nöjesvärt.



Varför är zebror randiga? När zebrorna rör sig i flock förvirrar ränderna rovdjuren och gör det svårt att urskilja enskilda, svaga, individer.

Varför är Grodan ej populär bland sina grannar? Jo tydligen för att det ligger ölburkar och ciggpaket i trapphuset och för att jag tydligen stått o bankat på någon annans dörr klockan fyra någon natt.
Lutar åt att skriva förlåt-kort till grannarna och rädda en månad eller två i huset.



Så, när man står och bankar på granndörren klockan fyra på morgonen och försöker limma ihop knät så gott det går är det skönt att ha en liten katt hemma på besök som ligger och sover så sött när man gör sina vardagliga bestyr.
På väldigt många sätt är det så fint att ett litet liv av annan art och ras känner sig så trygg med någon som är så mycket större och annorlunda. Det är väl naturens andra sida antar jag. Allt är inte en grisig jävla kamp helt enkelt.

/Grodan+Vide

Kommentarer
Postat av: grodan

i kinda cant believe we made out just now



haha så jag? vad i helvete du?



och jag, din jävla ...ahhhhhh! käft

2009-08-27 @ 02:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0