Forever young

Upprop den 19 augusti. Jag ryser vid tanken att jag återigen ska infinna mig i en skola. Eftersom att jag har så höga tankar om mig själv och har en enorm strävan om att lyckas på denna planet så väger det ändå upp och jag är givetvis inte ensam i FK om det. Inom en snar framtid så kan ett monopol på alla klubbar och sprithandel i Sverige ägt av oss vara ett faktum? Den som lever får se och med helgens fylla på tapeten så kanske vi inte når dit.

Så här är läget i festkommittén:
2 hantverkare
2 slackers
1 akademiker (to be)

Passande låt till helgens bravader:





Denna sommar har värvningskarusellen varit brutal och jag kan inget annat än instämma med Wenger gällande Reals och Citys lagbyggen: Här är artikeln

Jag undrar hur Robben känner sig nu. Lagets viktigaste spelare den senaste säsongen, jämfördes stundtals med Messi och fullständigt briljerade och nu ser det ut som om holländaren får nöta en hel del bänk.

En annan som inte heller lär vara så glad är Higuain som också har ett mycket bra år bakom sig. Det har ryktas hela sommaren att argentinaren är på väg bort från den spanska storklubben. Real måste fortfarande göra sig av med två spelare.

Finns ytterligare en rad med spelare som klubben pissar på.

Häromdagen sjöng jag en ramsa för PTPE som svar på hans tidigare inlägg:
We got the worst midfield in the world. We lost Xabi Alonso...

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0