Rapport

Var vi på Baba i onsdags? Nej det var vi inte. VI kom givetvis dit sent och av någon anledning var det knökfullt vilket innebar att inte ens stammisarna kom in. Hindrade inte oss från en tokdimma, vi drog med ett gäng till det legendariska sista-alternativet After och bytte sällskap 2-3 gånger tills vi till slut drev sönder ett sällskap till botten och i vanlig ordning knäckte ett par damers hjärtan och sinnen.

Vidare givetvis till Grodan för efterfest vilket jag antar var mycket uppskattat av mina kära grannar 03.00-06.00 en onsdagnatt. Å andra sidan kunde Don Juan (medvetet?) däcka inne på efterfesten så det kanske inte störde så många trots allt?

Hur som helst klart dyngaste sms av mr V på morgonkvisten;

mr V till dam 1: är du hemma än?
dam 1 till mr V: Ja jag är hemma, du?
mr V till dam 1: Förresten du har en härlig kropp, är du henma en?



Fredagen i samma spår - möter upp mr V på nytorget där han sitter med en påse sofiero. Kl halv tio en fredagkväll. Nog om det...
Snabb urspårning och ett försök till att bjuda in oss själva på en hemmafest med cirka 95% pumor gick vidare till carmen och vidare debaser. Vad som hände sedan är oklart men Don Juan drog hem med motiveringen "jag drar nu" och mr V blev dumpad i farsta strand. Upptäckte att tunnelbanorna går väldigt sällan nattetid.

Satsar nytt idag


Vackert

/Grodan

Kommentarer
Postat av: Tompa C

Lite aik-färger där. Kan de va så att grodan själv insett att det bara finns ett lag i stan? :D

2009-08-23 @ 18:23:37
Postat av: grodan

nej jag har länge vetat att det bara finns ett lag i stan. djurgården är ju en bastuklubb, inget lag, och aik ligger som bekant utanför stockholm.



;)

2009-08-23 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0