Labbrapport

Uppgift: Ringa in till jobbet och ställa krav. Kräva ledighet.

Utförande: Jag slog något jävla nummer jag hade sparat i mobilen och presenterade mig när jag fick svar. Förklarade läget att jag ville ha ledigt och att de förmodligen ändå inte behövde mig. Allt detta utförde jag givetvis i ett nyvaket tillstånd och med en så nerknarkad röst som möjligt, precis enligt planen.

Resultat: Numret jag slog gick dessvärre inte till personalassistenterna utan till en av de högre cheferna. Hon var rätt konfunderad över mitt samtal och tillrättavisade mig något.

Hela processen fick alltså utföras igen. Denna gång med lyckat resultat och nu är jag hemma och laddar med AIK-sånger för att snart bege mig till Råsunda och facka ur!

Slutsats: Man bör INTE ha några som helst kvinnliga nummer sparade i sin mobiltelefon. Det kan leda till fyllesamtal som man sedan ångrar eller så går det som för mig. Man bör alltså istället ha en liten svartbok där alla nummer är sparade i alfabetisk ordning och kan användas vid behov.



Nu är det dags för helgens hetaste stockholmsderby! AIK-BP med avspark 16.00. Solen skiner och biran är kall.



/Don Juan

Kommentarer
Postat av: adina :)

besök gärna min blogg skulle va jättegulligt, pöss&kram

ps. din blogg är skitfin!

2009-08-08 @ 14:19:51
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: YAIYA



@P.T.P.E: hahaha jadu ;D kanske det

2009-08-08 @ 16:35:03
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Jennica Björk

sv: ja det är bara bra :)

2009-08-09 @ 19:26:00
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0