I still got it

Det var precis det här jag efterlyste när jag satte pennan på pappret; dramatik. Våra inlägg ska vara kontroversiella, annars kan man lika gärna låta bli att skriva. Det jag skrev är självklart någonting jag står för, men samtidigt något man kanske inte riktigt skojar bort. Givetvis går seriositeten i inlägg att diskuteras. Nog ordat om det.



Snart sparkas fotbollssäsongen igång igen efter sommaruppehållet. Förhoppningsvis får vi även med oss Tompa C och det nya lagbygget i CLB kan bli riktigt vasst. Här är pjucken som ska servera PTPE:





Senaste nytt:

Rykten gör gällande att en viss morsa har fått tag på denna adress. Synd för henne tycker vi!

PTPE gick häromdagen ut med att en random blogg hade i ett av sina inlägg publicerat att man ska passa sig från vår blogg då vi är "alkisar som bloggar om våra tabbar". Det visade sig vara ett nytt falsarium från PTPEs sida. I själva verket så har han själv varit och spanat i en 93(!)as blogg och lagt en kommentar i ett av hennes inlägg.

Eftersom att värnplikten satte stopp för jobb det gångna året så beslutade skatteverket ändå att skänka en slant till mig. Gratisfylla tackar man för!

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: PTPE

Åh fan! det måste jag glömt! då var det inget kul längre ju

2009-08-14 @ 15:39:25
Postat av: grodan

haha vems morsa? har ej träffat mattys mor men Don Juans, PTPEs (minns finklänningen) och kanske framförallt Tompa Cs morsa går ju inte av för hackor

2009-08-14 @ 15:53:25
Postat av: Don Juan

Vem har snyggast morsa?

2009-08-15 @ 11:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0