Ett annat sätt att ragga på

Första gången jag träffade henne kände jag att jag hade kontrollen. Jag är visserligen en blyg människa av mig, men när jag charmar damerna så är det ändå jag som för matchen. Vår dragning till varandra eskalerade för varje dag som gick och successivt var det hon som tog över kommandot. Jag har alltid haft vettiga svar att komma med, men helt oväntat stod jag där totalt mållös med darriga ben som om det vore första gången en vacker kvinna tilltalade mig. Detta kanske inte är de ultimate förutsättningarna man ska ha för att förföra en kvinna, men på något sätt lyckades jag ändå vända det till min fördel och plötsligt var jag den där söta, mystiska grabben.

Jag skriver om en vacker, självständig och mogen tjej som lyckats vända världen upp och ner för självaste Don Juan. Det är en sån där tjej som kommer att få benämningen "cougar" i sinom tid.

För att vara på det klara så har inget mer "hänt", men man ska inte sticka under stolen med att det fortfarande -trots att det gått ett par månader sedan vi träffades för första gången- finns en attraktion oss emellan. Jag tänkte passa på att citera en god vän och min största förebild, Charlie. Numera använder sig Grodan utav följande citat när han ska hacka lite på mig: "Are you playing it slow? And by slow, I mean gay."

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa C

Jaja men lite gay e du ju :)

2009-08-12 @ 10:06:04
Postat av: Grodan

kan vi få bekräftat att det verkligen är don juan som skrivit detta?



2009-08-12 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0