Dyngfylla Gnesta

Tompa C och P.T.P.E förmedlar härmed att gårdagens galna kräftskiva ute på ett jävligt mysigt landställe i Gnesta håller måttet för vad enligt festkommitén anser vara dyngfest (dock i dagsläget utan bildmaterial). Dagen började med för min del en rysligt god grekisk finbärs (Mythos) till frukost, medan PT inväntade den planerade baksäte-ölhävningen på vägen ut. Det är ju som folk med koll på kartan vet ett par mil till Gnesta vilket innebär att man hinner med ett par bärs. Och då även med ett stopp för ytterligare påfyllnad av spritförrådet på systemet, där vi förövrigt provade på en liten parkbänks-sup fyra meter från ingången. Så för att sammanfatta hur taggade vi var på själva partyt kan sägas att det hans med ungefär en 6-7 bira innan vi ens hade kommit fram till stället kräftskivan skulle äga rum. Sedan med tanke på att klockan var halv tre när vi parkerade bilen och började packa ut prylarna så är det ganska bra jobbat... Ni kanske anar hur resten av kvällen skulle arta sig?
Vistelsen inleddes med en liten båttur (huset låg 50 meter från vattnet!) med den del av gänget som redan infunnit sig. Fortsätter med en del sollapande på gräsmattan innan det var dags att checka Gnaget. Vi vann som alltid med 1-0, vilket jag sa redan i bilen på nervägen, med ett rungande skott av Dulee i andra halvleken. Under matchen hann vi med att nästintill sänka en hel Mintuu och påbörja grillen. Jag och PT är ganska lama kräftätare, så det fick bli lite kött och potatissallad med inslag av lite champinjoner. Vi tiden för middagsdags har minnesluckorna börjat hagla in över en och ihågkommandet börjar försvinna av diverse händelser. Tydligen så hade vi glömt äta hälften av vårat käk och jag fick höra idag att jag mestadels hade försökt få folk att äta smått brända svampar. Snart är det ganska blankt och det resulterar i att jag tydligen testar på ett halvtaskigt försök till att spy, får ett glas vatten av en av brudarna på partyt och kallar henne helt sonika utan anledning för torrboll. Varför har jag ingen aning om. Lägger mig ner och vilar i gruset som jag inte har något minne kvar av alls. Nästa ihågkommande är att jag hittar en tallrik med ost och kex och får tydligen via det nya krafter och kvällen börjar om med inledning på nästa fylla. Snart är intriger igång med allt från gamla pojkvänner till nya pojkvänner och våldsamt folk och relationer till höger och vänster. Konversationerna höll i sig ganska länge som det ofta gör när folk på fyllan uppfattar vissa saker som allvarliga.
Plötsligt får någon igång musiken på riktigt genom byte av högtalare. Snart var dansen i full gång och jag som ofta idiotiskt nog ska testa gränserna på något korkat vis när alkohol är inblandad, får för mig att eftersom det är 75% brudar på stället och det ligger ett bad ett par meter utanför huset så innebär det självklart nakenbad. Vi börjar kasta kläderna och virar in oss i handukar, går ut men kommer på att vi behöver en ficklampa för att se något. Ficklampan är of course trasig så den idén gick åt skogen. Istället för att deppa över det återgås det till dansgolvet och snart börjar kvällen spåra totalt. Alla kläder åker av med mig och PT i centrum försöker oss som alltid på lite moonwalk och får helt enkelt ballongdansen att framstå som vardagsmat. Kåtheten börjar dyka upp och det dröjer inte så länge innan man inser att en fyrkant är på gång. Jag, PT och två lagom våta flickor återfinns snart i fullgång med komma på hur vi skulle få hela grejen att funka i två ihopsatta och fallfärdiga nittiosängar. 
Övriga deltagare av skivan tittade in titt som tätt med lite sura miner (har ingen förståelse om varför) men leken fortsatte och visst blev det ligga med olika former av halvtaffliga försök.
Så för att sammanfatta en oförglömlig kväll: dubbelfylla, striptease, intriger, fyrkant och detta utan att känna sig allt för bakis dagen efter. Helt enkelt en strålande fiesta loco!
Meddelas kan även göras att övriga medlemmar i FK har lite att leva upp till just nu... 

// Tompa C och P.T.P.E
     


Kommentarer
Postat av: Matty

Bra jobbat grabbar!

Så precis allt gick bra? ;)

2009-08-30 @ 20:36:45
Postat av: grodan

skärpning grabbar det är ni som ligger i lä.



rapport från öststaterna kommer när jag återfår minnet

2009-08-30 @ 20:43:35
Postat av: don juan

fast frågan är; vill man verkligen ha med PTPEs enormt håriga röv i en fyrkant?

2009-08-31 @ 04:03:11
Postat av: P.T.P.E

Det är ju värdelöst att blanda sallad om det inte finns nån sallad att blanda liksom

2009-08-31 @ 14:43:40
Postat av: grodan

en god sallad innehåller fetaost.

2009-08-31 @ 16:06:41
Postat av: Tompa C

Haha du har tydligen inte sett min rumpa ännu. Som tur var va ingen av brudarna under nakendansen som klagade på ludenhet iaf.. Jag och PT är kanske lite partytroll sisådär, med betoning på troll.

Och ja Matty allt gick fan bra, elr a nästan iaf plus det faktum att man måste bortse från att halva kvällen fortfarande ligger djupt inne i dimman.. ;)

2009-09-01 @ 01:56:50
Postat av: Tompa C

Btw ere nån form av ironi att reklambanderoll med "glömd kondom" förekommer under det här inlägget? :P

2009-09-01 @ 01:58:52
Postat av: Matty

hahahaha!

2009-09-02 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0