Bra nivå

Ja helgen var det. Min helg kan man tekniskt sett säga att den sluta för några timmar sedan i och med att det var då jag återigen började känna mig nykter. Medan Grodan befann sig till sjöss och resterande FK-medlemmar ute i vischan så fick jag hålla ställningarna här hemma.

Fredagen bjöd på en överrasknings-nollning. Och nu är man officiellt med och styr i klassen vad gällande de festliga aktiviteterna. Det var en intensiv dag där fyllan började redan vid tre med femkamp och eskalerade i en jäddra fart, vilket resulterade i att alltför många från klassen gick hem. Färskt. Kvällen bjöd sedan på fotboll (europeiska supercupen) och därefter SU-fest. Mindre händelserikt i slutet, men nivån är satt inför kryssningen som går av stapeln på torsdag med klassen.

Sista pubkvällen med jobbet ägde rum igår. Tanken var att gå dit och "ta en öl", men man vet redan innan hur det slutar. Helt klart en trevlig kväll med kollegorna på jobbet som inte direkt spårade ur. Skönt med sådana kvällar för omväxlingsskull. Trots att jag höll mig lugn så dracks det en hel del öl, dimman vart kolossal och det går inte att skoja bort hur jobbig den långa dagen i skolan vart idag med enbart två timmars sömn.



Imorgon är det dags att sparka igång min höstsäsong. Korpenmatch väntar på kvällen och inleds med intervjuer under dagen, mer om det imorgon.

Nu blir det att titta klart första halvlek mellan Barcelona och Sporting för att sedan få i sig lite sömn. Glädjande är att småttingarna klarar sig bra och kanske kan ta det där lilla extra klivet i år? Minuset får återigen gå till tv4 som ligger före med ljudet.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0