Wing Wing Situation

Först en gammal klassiker:

Eiffel 65 - I'm blue





PTPE drog det mesta om gårdagen, fyller i hålen och uppdaterar om dagen efter-situationen här.

Tyvärr har Festkommitén haft en del svaga utgångar på senaste tiden och nu när vi var alla samlade och UTAN brudar var det upplagt för en riktigt dyng utgång. PTPE är som ni vet inte aktuell för dyngfyllor för tillfället men när även Don Juan visade tveksamheter pga pollenallergi(?) uppstod vissa frågetecken inför kvällens potential. Det förflöt dock relativt smärtfritt till en början men viss avsaknad av dyngfylla gjorde sig märkbar både hos Matty och Don Juan. Undertecknad var inne i en rätt grov dimma dock.

I kön till debaser bestämde Grodan och Don Juan att låta kvällen bli en Wing Wing situation, och det kändes lovande till en början. Grodans bristande scoutkunskaper i dimman gjorde sig dock märkbar och Don Juan övertog det ansvaret. Tyvärr föll det lite på att Don Juan hade en lite sämre kväll och inte var sitt vanliga jag.
Således blev det en naturlig avslutning på donken skanstull innan var man drog hem till sitt.
Men att använda sig av ordet Gräma, dyngfull kl 02.30 en lördagnatt utanför Debaser... Det är några poäng för mig att lägga i bagaget!



Dagen efter (idag) inleddes skönt när man, fortfarande lite full, vaknar och ska in i köket för ett glas vatten. Tyvärr är luften fylld av ett moln av öl- och tequilalukt och det är alltså INTE det man vill njuta av en morgon som denna.
Snabbt som fan rycker man upp sig, kliver ut i trapphuset - och upptäcker att HISSEN ÄR PAJ! Dumjävel tänker man ju då, vem fan har pajat den? Dödsstraff när man bor på fjärde våningen och är tvärbakis... Kommer dock att tänka på omständigheterna, att hissen pajade på MITT plan, och att jag INTE var speciellt vig när jag använde den i natt. Kan mycket väl ligga på mitt ansvar denna gång...



Dessutom svårt dilemma idag vid matkassan... De som vet de vet


/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0