#4 kallingen till mig

Trevlig kväll igår med vännerna. Kvällen fick ett perfekt slut på nattbussen, men det överlåter jag till Grodan som ändå var den som utbytte telefonnummer.



Är man proffs och tjänar en hel del cash så ska man fan kunna unna sig lite personlig vård. Man behöver inte vara metrosexuell som Beckham och jag är, men man borde se representabel ut iaf. Efter att ha sett på senaste Laul calling så kunde jag inte sluta fokusera på Petter Anderssons ENORMA ögonbryn som tog upp hela skärmen. Därför har jag mailat Robert Laul om att få byta min pincett mot hans Guardiola-kallingar (nummer 4).

Fler exempel på personer som bör tänka lite mer på sin sex appeal:
Charles Puyol (Klippa sig)
Lionel Messi (Klippa sig)
Carlos Tevez (tvärkört)
Dimitar Berbatov (Sluta käka blod)
Kennedy Bakircioglu (Odla hår = kört för länge sen)



Stockholmsderby och BP skulle sättas på plats. Istället står de för en ny bra insats, men de orkade inte riktigt stå emot. Underbart Jagne att trycka dit den!

Obolo visar klass. Som vanligt är han outstandig på planen. Skönt att han fick göra ännu ett mål, men viktigast var nedtagningen till Jagnes 2-3 mål.

Äntligen gör stockholmslagen mål. AIK hade inför denna match enbart lyckas göra två baljor, hammarby samma sak, djurgården pinsamma ett mål och BP hade gjort tre. Inget bra målsnitt från stockholmslagen och hittills har det bara varit göteborgslagen som visat prov på bra anfallsspel.

100 kr direkt ner i fickan i och med att AIK slog BP. Enkelt.

Känns som att det är dags att köpa en ny vänsterback efter säsongen. Nisse är en resolut spelare, men så fort han sätts under press gör han bort sig. Även Allsvenskans sämsta passningsspelare. Det håller inte. Vi behöver någon som Malmös ytterback.

Vad har hänt med Kalmar? Typiskt Allsvenskan att ett bondelag går helt otippat och vinner och nästa år bara fallerar. Hur fan ska vi kunna hävda oss i Europa? Något som också är chockerande är att deras nyförvärv Mendes faktist gör mål.

Ofere i Malmö borde kapa av sina armar, annars kommer han få fler varningar.

/Don juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0