Lika som bär

Ruggig bra helg som sagt. Grodan och jag har lagt en grund för hur galna kommande utgångar kommer att bli! Wing Wing säger jag bara!

Skön helg på Gröna Lund. Scoutat lite birds. Ser hyfsat lovande ut. Minus att jag ej hunnit med att åka Insane ännu. 

Den misstänkta pollenallergin har övergått i en fet förkylning, vilket gör att Don Juan inte är spelklar till kvällens viktiga korpenmatch. Grodan aka Klippan är dock med och givetvis går laget för seger trots det tunga avbräcket.

Nästa helg har vi en hel del att se fram emot. Bland annat el clásico. Återkommer till det senare i veckan.



Som vanligt en pinsam bevakning av Svenska cupen i svensk media. Varför har vi ens ett så värdelöst arrangemang? Ingen publikfavorit...

Ikväll är det Champions League! Barcelona tar emot Chelsea och jag ser riktigt fram emot matchen! Här gäller det verkligen för Barcelona att dra fram hela registret. Returen på Stamford Bridge blir inte rolig. Kan bli limerick ikväll.



Lika som bär

Lika som bär.



/Don Juan


Kommentarer
Postat av: Anonym tjäj

tycker han till vänster e sötare :)

2009-04-28 @ 13:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0