Den där nummer 18

Händelserik vecka. Jobb och gym idag. Gym och jobb imorgon. Match med grabbarna imorgon. Champions league. Norra Stå på torsdag, AIK-Malmö. Grillning i helgen. Träffa lite lumpengrabbar i helgen?

Det är tungt att vara en i Festkommitén ibland, men det goda kostar brukar man säga. För övrigt vill jag passa på att tillägga att jag hade två fel på öl-testet dvs över 90%.



Liverpool höll på att göra det igen. Utan Stevie G. Helt ofattbart. Vilket jävla lag det är. Tråkigt, hade velat se Barcelona-Liverpool. Chelsea är givetvis också ett trevligt motstånd. Dock är jag benägen om att hålla med Laul, det kommer inte alls bli så enkelt för Barca som de flesta tror. Det känns som två nya möten med många mål. Guardiola bör vara orolig, i synnerhet om man startar på Camp Nou.

Morgondagen blir även den nervig. Jag hoppas verkligen United får vad de förtjänar och åker ut. Den matchen jag ser fram emot är så klart den mellan Arsenal och Villarreal. En på förhand rätt öppen match där Arsenal är knappa favoriter efter 1-1 i Spanien. Den gula ubåten från Spanien måste förmodligen dessutom klara sig utan Senna. Jag vågar ändå tro på Villarreal som har alla chanser att gå segrande ur den striden.



Igår fortsatte AIK Allsvenskan precis som den sig bör, med vinst. Äntligen kunde ett stockholmslag vinna borta på Fredriksskans. Man gjorde det med klass. Kalmar var inte i närheten av en kvittering mot ett aggressivt AIK. Svår hemmamatch mot Malmö väntar på torsdag. Kul med matcher varje dag!

Plus till Stahre som efter matchen sågade Kalmar och framför allt Rasmus Elm. Även ett plus till de supportrar som ville busa lite med Elm, synd bara att det var fel Elm, men det är inte så konstigt att det skedde ett misstag då vart enda jävel i Kalmar verkar heta Elm precis som det faktum att alla heter Glenn i Göteborg.

/Don juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0