Nya tag

Festkommitén är precis som AIK, överallt. Igår var det måndag och eftersom att jag är allt annat än en vanlig människa så var det utgång som gällde och årets första studentskiva. Det var en lyckad kväll som jag spenderade med enbart tjejer, vilket känns något oroande. Snart har man blivit helt hjärntvättad eller blivit så trött så man tar klivet ut ur garderoben. Eller så gör bara Don Juan själ för sitt namn.

Ännu en aha-upplevelse kom när det var dags att åka hem. Återigen, det var måndag och tuben går inte på måndagsnätter. Suck. Detta kan vara en vettig fråga för politikerna att ta upp istället för att göra BP-AIK till en högriskmatch och sätta matchtiden klockan 12.30 en söndag.



Igår gick jag ner från två jobb till ett. Har alltså sagt upp mig på Friday's som för övrigt var ett schysst ställe. Lämnar det bakom mig med ett leende på läpparna och med ny erfarenhet i bagaget.

Nu blir det alltså jobb på Gröna Lund igen som sägs vara världens roligaste sommarjobb, enligt de själva. Domarn håller med.



Veckans sågning: Svennebanan låten. Helt värdelös "låt". Nu har svenskmusik verkligen skitit i de blå skåpet.



Skönt resultat igår, kryss hade visserligen varit roligare, men alltid lika tillfredsställande att se djurgården åka på däng!

Kanske är dags att införskaffa en ny keeper, djurgårn? Dembo var urusel igår och måste belastas för minst tre utav de fyra målen bajen gjorde.

16.000 på Råsunda. Stockholm, vad fan är det frågan om? Visst det var två pisslag som spelade, men är det derby så går man fan på matchen! Kan det röra sig om medgångssupportrar?

Helsingborg tappa poäng. Örebro kan bli farliga. 2-0 igår till gänget från Närke.

Grattis bajen. Hata djurgårn!

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0