Stockholm 1 - Norrland 0

Igår fanns det anledning till att fira. Grodans framgångar stod högst upp på listan men under kvällen tillkom ännu en anledning. Vi läxade nämligen upp två norrlänningar att inte jävlas med stockholmare. Jag överlåter historian till Grodan för det var ju trots allt han som fick två öl över sig.

Vidare så växte Grodans näsa med ett flertal centimeter när han tog emot hela 40 kr från en gubbe. Även denna del ger jag till Grodan.

Minst sagt en galen kväll och jag tror att jag i skrivande stund fortfarande är full.



Ikväll blir det fortsatt festande med grillning i Huddinge. Håller vädret?

Barca drar till Madrid för en livsviktig match mot Getafe. Ska inte vara några konstigheter där inte.

Recre skräller mot Real?

Las Palmas tar en avgörande seger ikväll mot bottenlaget Eibar.



Pinsamt att det ska finnas en hierarki i Allsvenskan och att idioterna till domarna har skapat denna katastrof genom att missgynna alla "vanliga" fotbollsspelare och ge fördelar till de så kallade nationalhjältarna. Precis som Chanko säger idag i Sportbladet så får Larsson vad han än pekar på. Daniel Andersson är en annan jävla lirare som har samma privilegier. Snubben borde varit avstängd vid det här laget om domarna inom svensk fotboll hade haft lite stake.

Nytt för i år är att proffsdomare infördes dvs att de är domare på heltid och släpper övriga sysselsättningar. Har det märkts? Nej! De är lika dåliga som vanligt.

100 kr får jag om AIK slår BP imorgon. Snabba cash?

Lite tråkigt att Laul hann före mig, men vad tänkte Gais på med årets bortaställ?

Mer publik på Råsunda, tack! Usla 17.000 dök upp mot Malmö.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Emma-li

åhh ni e såå elaka ni har säkert jättesmå snoppar o får säkert ingen fitta buhu :(

2009-04-18 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0