Sommar

Nu är det sommar gott folk!

Igår var det öppen träning som blev flyttad från gubbängens konstgräs till hammarbyhöjdens konstgräss och sedan vidare till gubbängen IP konstgräs. Det såg mycket bra ut, Grodan och Matty de enda som lyckades sätta frisparkar i den interna tävlingen.

Matty skadade sig.
Don Juan skadade sig.

Kort och gott ett väldigt vältränat gäng!


***********************************

För att klara inträdesprovet till Festkommitén måste man klara vissa grejer. Inte allt kan skrivas öppet på internet, men här har ni ett test där ni kan utvärdera era möjligheter att ansöka till oss. Klarar ni över 90% är ni tänkbara kandidater.

http://www.vetgirig.nu/quick.php?quiz-266/Öl/&no=266

/grodan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skadade mig iof innan träninge. Dessutom så kunde jag inte lägga frisparkar och vi vet ju vem som är den bästa frisparksskytten? ;) Iaf innan Matty kom in i truppen!

2009-04-14 @ 22:52:08
Postat av: grodan

beror lite på, jag skjuter nog bäst på kraft!

2009-04-14 @ 23:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0