skandal!

Tjena alla vackra skönheter! Nu kommer äntligen ett efterlängtat inlägg från mig, har varit riktigt dålig på den fronten och man får genast skämmas!
Men så kommer det att hända många roliga saker denna vecka, mot helgen alltså...

Imorgon så är det Hammarby vs Göteborg och den ska man givetvis se på plats, PTPE har fixat biljetter och de ska bli riktigt kul att sitta bredvid honom på matchen när hammarby blir krossade av blåvitt. Laget som ska ta sm guld i år :)

Fredag så har min kära vän Don Juan bjudit mig och fyra till på "smygpremiären" av grönan för året, där vi får gratis åkband mm. Ska bli helt sjukt roligt att testa nya insane som jag måste erkänna att man är lite nervös för, men som ska ge mycket skratt och pirr.  

Lördagen som kommer innehålla mycket fart...
Ska åka mc för första gången i år, det ska bli riktigt kul och de blir inte sämre för att vädret ska vara på topp hela helgen. Jag och en polare ska åka till Ydre där vi ska titta på min brors första rally tävling, jag kommer dessvärre inte vara kartläsare på hans premiär race men ni kommer få höra mer om det i sommar då jag ska hjälpa honom till första platsen genom min vassa assistans som kartläsare.

Det är lite saker som jag har inplanerat just nu sen får vi se vad som kommer hända mer i helgen, kan det bli fest kanske?


Till sist så måste jag visa skönaste reklamen, såhär ska jag ha i mitt hus :P




/Matty


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är så sjukt underbar! Älskar klippet.



Najs att få åka lite MC :)

2009-04-22 @ 20:00:07
Postat av: matty

haha den knäcker!



ja de ska bli riktigt nice faktiskt, fan va de ska bli åka av :P

2009-04-22 @ 20:27:04
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0