Sexton och ett halvt år

Nattbussen inatt, 03.20, Grodan och Don juan på g hemåt efter en bra kväll där däckligan visade sina rätta färger.
Två tjejer glider upp till oss och det vanliga tugget kommer fram, namn, ålder osv. När Festkommitén frågar tjejerna om deras ålder blir svaret "Snart 17"...
Säger man sin ålder som "snart" någonting eller "och ett halvt", då vet man att det är way too young... Lite som när man var liten och var "sju och en fjärdedel".

Hur som helst fortsatte samtalet i en mindre seriös version och brudarna frågade om vi någon gång kunde köpa ut åt dom om dom ringde. Ja jo tjena tänkte jag, och gav de ett nummer som kanske inte riktigt stämde till 100% med mitt eget. Numret existerar dock och vems nummer det är lär vi nog märka snart!
Vill ni gissa vems nummer jag gav kan ni maila eller skriva en kommentar, priset för rätt svar är en avslagen sofiero!



Sade - Smooth operator





På tv just nu: Reklam för att investera i Makedonien. Ska nog slå till.


/grodan

Kommentarer
Postat av: robert

haha kvibbe, jag trodde vi hade talat igenom detta och kommit fram till att; ju yngre desto bättre?;) besviken!



hoppas hundralappen satt fint in på kontot, nu är min dagsranson på ½ nudelpaket om dagen.



peace

2009-04-22 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0