Parapapapapapapapapa!

Nu var det dags igen, kände att jag var tvungen att ta en paus i en månad bara för att få titeln månadens slacker! Utdelar denna utmärkelse till mig själv med fucking matty som en stark utmanare!
Känner mig otroligt stolt för det här priset och kramar mig själv lite gosigt!

Nu är det klart att min era i sköndal aka Sweet Valley är slut! Har varit 5 otroligt fina år här ute med mycket fotboll och mycket fylla! Kommer sakna den här underbara förorten men nu är det dags att flytta ut på landet till hästar och kor!
Eftersom jag lite av en bonnjävel kommer jag att gå in 110% för flytten och försöka styra upp orten Huddinge som tyvärr hamnat lite på efterkälken pga en viss däckliga som härjar där ute!
Tycker att Matty har jobbat bra och hoppas på att vi ska styra upp det stället inom en snar framtid!



Igår var det dags för utgång med grabbarna i kommiten och det inledden med en underbar match med Valencia-Barcelona som Barca tyvärr inte lyckades vinna utan fick åka hem med 1 poäng efter ett 2-2 resultat.
Sedan var det tequila som stod på agendan där grodan visade framfötterna och körde på.
Kunde tyvärr inte vara med på detta eftersom jag numera är en aktiv nykerist i en månad till!

Efter detta var det dags att tagga med lite skön musik varpå vi äntligen hittade denna underbara låt som absolut ligger bra till för årets låt!



Sen drog vi in till medis och debaser som tyvärr var lite av en flopp men det blev mycket garv, framförallt åt Don Juan som pga pollen inte kunde leverera ett wing-manande som grodan behövde!
Men vi tror fortfarande hårt på att han kan hålla titeln som vår egen casanova och kliva in och dominera lite i framtiden!
Gled sedan ut för att dra vidare till spyan men hamnade tyvärr på mcdonalds istället där det blev lite tafatt raggande på random birds! Alla fick dock gå hem själva...

Men vi tar nya tag och satsar hårt på nästa utgång!

Puss

/P.T.P.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0