James R Hoffa

Danny DeVito är med i filmen om James R Hoffa, den amerikanska fackföreningsledaren som genom hyfsat hårdhänta metoder fullständigt dominerade arbetsmarknadspolitiken i det forna USA. "Hoffa" är namnet på denna film och den är mycket sevärd.

En annan som kommer dominera arbetsmarknadspolitiken är Grodan som fick ett totalt skambud av FolkSKAM och som nu kör all in på the bosses ass. Nu e bollen i rullning, kör de inte ett grovt förbättrat bud kan de skita ner sig så drar jag en columbine på deras nunor!
Vad tror folk egentligen? "Ohh han är tjugo år en liten oskyldig färsking, vi ger honom lite pengar så kan han sitta o vända papper"?
Säger bara... Den här Besten du kollar på nu, har fler äss i rockärmen än en storspelare från Texas, biatches!



Inatt drömde jag att jag var ute och gick med... Ja gissa vem. Vi hade snackat och jag var rätt emo. Sen var jag plötsligt dyngfull, hade smygsupit efter snacket och nu skulle vi korsa en lite större väg.
Småfull och emo tänkte jag "skitsamma" och knatade med lugna steg över vägen. När jag närmade mig andra sidan känner jag att en bil PRECIS snuddar min vad och sekunden efter händer samma sak igen.
Därefter lade jag mig ned på vägen och rullade mig själv till trottoaren. Vid detta stadie var jag sjukt full, som när jag däckade efter ett Soft Bar-besök och lade mig i en buske i Snubbängen. Hon dumma tjejen jag var med ville lifta därifrån in mot stan, men jag fattade ingenting och blev bara fullare och fullare. Till slut fick vi dock lift av ett par snubbar men jag var säker på att de skulle råna oss så jag drog någon sorts flipp på dom och det nästa jag vet är att jag och den här dumma tjejen sitter på en buss in mot stan.
Jag vill hoppa av bussen när vi kommer fram till mitt hood, men dumjäveln vill åka vidare för att dra till något sunkigt ställe av någon anledning. När vi kommer fram har det dock kommit en ny verksamhet till den lokalen vi skulle till och nu är det riktigt fräscht där inne. Jag glider in i lokalen, någon sorts afrikansk restaurang, och upptäcker att det är tomt. Inte så konstigt kanske, klockan borde vara framåt 2-3 på natten nu i alla fall. Vid detta skede är jag mycket nyktrare, vilket leder mig till att tro att den där bussen tog ett bra tag att åka.

När jag går längre in i lokalen upptäcker jag dock en kvinna i 35årsåldern som leker med ett barn, troligtvis sitt eget. Kvinnan är tydligen ägaren till restaurangen och hon verkar trevlig. Vi utbyter några ord och sedan går jag ut från lokalen och jag vaknar.



On a seperate note är jag hemma sjukskriven och laddar för dagens viktiga match! Då menar jag alltså Division 6-mötet i korpen där Klippan för dagen är ensam representant från FK.
Senare under kvällen kommer det även spelas några europeiska matcher men det är en annan story.

Ikväll blir det PEPESTYLE på en grusplan nära dig!!!



På en annan seperate note skulle jag vilja testa en lite kortare tjej, mellan 160-163 cm, brun hy och bruna ögon, ålder mellan 19-22. Ska ha klara mål i livet med antingen jobb eller seriöst studier, och gilla att njuta av livets läckerheter (me included).
För ansökan om umgänge med Grodan - Skriv en kommentar eller maila på [email protected] (OBS gammal adress...

/Grodan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en blatte du söker eller? i sånna fall finns jag här ;)

2009-04-28 @ 17:29:10
Postat av: Grodan

Det är väldigt enkelt upplagt.



"Är det en blatte du söker eller?" - Jag skrev vad jag söker.



Stämmer det in på dig? berätta mer om dig själv i så fall. Om något inte stämmer in på dig - tyvärr...

2009-04-28 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0